Mis on pildil valesti?! Olen ema, kes paneb lapse vara magama ja ise oma mehe kõrval ei maga.



Tavaliselt poole üheksa paiku lapsele hakkan juba sõnu peale lugema, et hops nüüd hambaid pesema. Mis tegelikult on ka üpris normaalne ajastus, teadagi seda viivitamist. Nimelt hambapesu, padja otsingud, riiete mänglev ära võtmine ja viimased head ööd laused või pool elu jutustamist enne tähtsat unejuttu. Meie laps kuulas muidu hullu moodi neid rebase onu jutte ja nüüd ühttäkki hoopis teine plaat peal. Et ma nüüd pangu talle ''Hirmul On Suured Silmad'', see jutt käib meil nüüd korduvalt peale. Ega unejutul viga polegi, pigem räägib kuidas mitte karta hirmsaid asju pimeduses.

Vahest enne magama sättimist laps küsib mult:,, Emme, ma ei pea ju magama minema, no vaata õue!''
Kohati jah, tal on õigus! Väljas on nii valge nagu kell oleks kuus õhtul, mõni seltskond jalutab ka mööda või automühin taustal. Mina ajan lapsele mingit jama et kõik, maailm läheb vaikselt magama.
Laps:,, Aga miks sina ei tule?''

Minul on omal selline kiiks, et ma ei saa enne voodisse minna kui mees ükskord töölt tuleb õhtusest vahetusest. Nali naljaks, ega ta ju kohe magama ei keera. Ootamine diivanil jätkub vahest hommikuni, ehk siis ma avastan end ihuüksinda diivanil ootamas meest voodisse kui samal ajal too mind hüljanud on ja mina põõnasin täitsa ilma asjata diivanil. Ja vot ei saa ma kiiksust üle!

Teine selline kiiks on suutmatus arvuti või telefon käest panna tund enne magama mineku plaani.
No äkki vahepeal keegi lisas mõne vahva pildi? Ehk hoopis märkis end kuskile? No mõni ikka lisab reisi pilte? Äkki ma jään mõnest meme-st ilma? Üleüldse tahaks näpuga *scrollida* lihtsalt niisama!
Mees ütleb juba mulle, et ma olen nutisõltlane. Aga ma ise tunnen küll end siin väga vähe aktiivne olevat. Samas kohati on tal õigus, siin sa visuaalselt arvad et sa teed midagi pidevalt, aga tegelikult kulutad lihtsalt aega mingile ekraanile millest ju midagi ei tule. Peaksin vist tegelikult üldsegi praegu lilli kastma, ütlesin seda juba eile endale, et vot homme teen. Ja ma siin imestan miks mulle elus lilled kauaks püsima ei jää.

Öösel on vaja näksida? Natuke aega tagasi tuli meelde, et mees tõi poest neid sotšnikke e. vaarakuid. Päeval sõin ühe ja nüüd õhtul lambist sõin teise ära. Oli mul kõht ka tühi omast arust? Lihtsalt no mis ta seisab seal saia korvis kui ma võiks ju ära süüa praegu ja kohe. Muidugi veel teadmine et mees tuleb töölt kodu  ja tahab kohe süüa, ise nagu heatahtlikusest sööd siis ka, et sööme siis koos või?
Huvitav miks need eelmise aasta teksad siis jalga ei mahtunud enam? Aa... no las olla ega see näksimine ju paha ole. Või kuidas?

Mis kellaajal lähete magama teie?
Millal hakkate lapsele sõnu peale lugema, et aeg on tuttu minna?
Ja kas teid kurnab ka interneti hullus või hoopiski tahate ka midagi öösiti närida?

Sildid: , ,