Mind leiab nüüd ka....?

Muutused on hetkel mulle ülimalt võõrad, seega ma proovin harjuda nendega ja siin on veel üks minu suurtest muutustest. Mind leiab nüüd ka FACEBOOKIST!
Pusisin selle tegemisega aga hakkama sain ja nii on ka vist lihtsam teiega olla ühenduses.
Lasin käima ka oma esimese loosimise, mis on ausalt öeldes hetkel vist metsa poole (naeran ise ka).
Hetkel kestab karude ja värviraamatute loos 14.11.15-ni. Kuna tegemist on minu esimese loosiga ja mul eelnevaid kogemusi selles osas ei ole on vist isegi mõistetav selle esimese metsa minekuga :D.

Loosis osa võtmiseks on vaja täita kaks lihtsat ülesannet ja need on järgmised: 
1.Hakka blogi jälgijaks ja saa osa minu tegemistest :). Nüüd siis ka facebookis

Facebookis

2. Kirjuta kommentaaridesse kõige vahvam mälestus seoses oma lapsega/lastega, mis on hästi meelde jäänud. 




Kõik 5 karu koos värviraamatutega ootavad uusi mängukaaslasi!


 <- Klikka pildile ja leia mind siit

  <- Leia mind GMAIL-ist
 <- Leia mind Bloglovinis

Sildid: , , ,